Skole­bilerne

Renault Clio

En velegnet skolebil. Ikke for stor, ikke for lille. Nem at komme rundt med og nem
at manøvrere.
Som et ekstra plus er der automatisk start/stopfunktion, så hvis bilen går ud, træder
du blot koblingen ned, så starter den igen helt automatisk

renault clio

3 stk Mercedes CLA

En velegnet og meget lækker skolebil. Rummelig og med god motorkraft
du blot koblingen ned, så starter den igen helt automatisk. Der er bakkamera, som godt må bruges til køreprøven

mercedes cla

VW Golf

En velegnet og meget lækker skolebil. Nem at manøvrere og med god motorkraft
du blot koblingen ned, så starter den igen helt automatisk.

mercedes cla

VW Polo

Vores Polo er foretrukket af mange af vores elever. Den er nem at betjene, og nem at komme rundt med.
Der er rigeligt med motorkraft, og koblingspunktet er nemt at finde. Poloen er et oplagt valg til dig der skal have kørekort for første gang, og som skal lære at køre med manuelt gear. Den er ikke for stor, og ikke for lille.

vw polo

Hyundai i30 n line

Hyundai i30 er foretrukket af mange af vores elever. Den er nem at betjene, og nem at komme rundt med.
Der er rigeligt med motorkraft, og koblingspunktet er nemt at finde. Den er et oplagt valg til dig der skal have kørekort for første gang, og som skal lære at køre med manuelt gear. Den er ikke for stor, og ikke for lille.

vw polo

VW Polo med automatgear

Vores Polo med automatgear er foretrukket af mange af vores elever.

Den er nem at betjene, og du skal ikke tænke på koblingspunkt eller korrektgearvalg. Du skal dog være opmærksom på at du kun må køre bil med automatgear, når du tager kørekort i en bil med automatgear.

vw polo automatgear

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

En meget lækker skolebil. Stor og med god motorkraft
Der er start/stopfunktion. Hvis du går ud til prøven, træder
du koblingen ned, så starter den igen helt automatisk. Der er bakkamera som også hjælper dig.

KIA Ceed SW 2021

En meget lækker skolebil. Stor og med god motorkraft og lækkert gearskift.
Der er start/stopfunktion. Hvis du går ud til prøven, træder
du koblingen ned, så starter den igen helt automatisk.

Derfor skal du vælge Hillerød C Køreskole

Høj beståelsesprocent

Vi er meget stolte af at vores beståelsesprocent til kørekort ligger væsentlig højere end både Nordsjællands politikreds og Københavns politikreds.
75 % af vores elever kommer til vores køreskole på grund af anbefalinger fra vores tidligere elever