Holdstart bil

Holdstart bil turbohold

Hvor du normalt kommer igennem lovpakkeforløbet på ca. 15 undervisningsdage.

Prisen på en turboforløb er for øjeblikket den samme som prisen på en almindelig lovpakke 11.950,-

Almindelige bil holdstart

Hvor du normalt kommer igennem lovpakkeforløbet på 8 uger.

Prisen på lovpakken er 11.950
Eller køb startpakken til 2.250,-

Igangværende hold

Her kan du se forløbet for de hold til bil, som er igang på skolen, eller som er tæt på start.

Hold 151 bil. Holdstart tirsdag d. 6. februar 2024 kl. 16-19

Hold 152A bil. Holdstart onsdag d. 21. februar 2024 kl. 19-22

Formiddag 1 bil. Holdstart tirsdag d. 5. marts 2024 kl. 10-13

Hold 152B bil. Holdstart onsdag d. 6. marts 2024 kl. 16-19