Vi har en skolebil med automat­gear

I vores VW Polo med automatgear lærer du nemmere at køre bil, og vejen til kørekortet bliver kortest muligt

Flere og flere kører bil med automatgear, og derfor er kravene ændret, så du nu må lære at køre i en bil med automatgear.

Specielt dem der har svært ved at betjene kobling og gear har nu meget bedre mulighed for at bestå den praktiske prøve.
Hvis du er meget usikker i trafikken, er det en god ide, at starte med automatgear. Du skal ikke skal koncentrere dig om koblingspunkt og gearskift. Du kan koncentrere dig om trafikken. Du får langt bedre overblik, og dermed den indre ro, som er nødvendigt for en sikker kørsel.

Kør i bil med automatgear

Du deltager på vores helt almindelige teorihold, eneste forskel er at når du kører lektionerne på vej, sker det i vores Polo med automatgear.
Du kan se mere om kørekort til bil kategori B her
Du kan se priser her

Vær opmærksom på, at du efterfølgende kun må køre bil med automatgear!
Ønsker du at køre bil med manuelt gear, skal du til ny praktisk prøve, men ikke ny teoriprøve.

kørekort-automatgear

Vi giver dig en rigtig god mulighed:
Når du har kørt et års tid eller to, og er blevet mere fortrolig med at køre, kan du “opgradere” så du også må køre bil med manuelt gear.

For de elever der tager dette forløb hos os, og som efterfølgende (inden for de næste 2 år) ønsker kørekort til bil med manuel gear, har vi lavet en “konverteringsrabat” på 1.000,- for opvarmning og praktisk prøve, så du ikke skal betale 1.200,- men blot 200,-

Polo’en udmærker sig også til følgende:

kørekort med automatgear

Derfor skal du vælge Hillerød C Køreskole

Høj beståelsesprocent

Vi er meget stolte af at vores beståelsesprocent til kørekort ligger væsentlig højere end både Nordsjællands politikreds og Københavns politikreds.
75 % af vores elever kommer til vores køreskole på grund af anbefalinger fra vores tidligere elever