Køre­lærerne

Vipul Mukhawala

Kørelærer til Bil (kat. B)

I november 2021 blev jeg uddannet som kørelærer hos EasyDrive. Jeg har tidligere været beskæftiget inden for IT, Lager og Logistik de sidste mange år, hvor det at være struktureret og kvalitetsbevidst har været nogle af nøgleordene. Det er noget som er vigtigt, hvilket jeg bruger meget i mit daglige virke som kørelærer.

Jeg er meget glad for at have fået mulighed for at start hos Hillerød C Køreskole i januar 2022.

Mit hoved fokus ligger i at eleverne får et godt individuelt forløb, som de føler sig tryg i, hvorved de lærer stoffet på en sikker, struktureret og hurtig måde. Det gør mig glad hver gang jeg lærer noget fra mig, som jeg ved er med til at forvandle eleverne til at blive gode bilister.

Mine elever synes jeg er meget god til at undervise og forklare lærestoffet på en nem forstålige måde. Ydermere er de glade for at jeg gør meget ud af, at de på en nem og hurtig måde lærer at udføre de forskellige manøvrer. De giver udtryk for at jeg er rolig, tålmodig, venlig og grundig, hvor humor også er en del af kørelektionerne.

Jeg underviser på dansk, men kan også undervise på engelsk og indisk.

Skolebil:

• Sort Mercedes CLA 180 (manuel gear)

Claus Mærsk

Kørelærer til Bil (kat. B)

Kører man med mig, forventer jeg, at man er seriøs og ønsker indlæring. Der er dog altid plads til sjov og hygge.
Eleverne beskriver mig som rolig, sjov men også seriøs.
Jeg har tidligere været befalingsmand i forsvaret, mentor og supervisor i Securitas. Gennem mine jobs har jeg udviklet min egen undervisningsform, som er særdeles effektiv.

Skolebil:

• Mercedes CLA 200 (manuel gear)

Amer Javed

Kørelærer til Bil (kat. B), Motorcykel (kat. A), Trailer (kat. B/E), Lastbil (kat. C) og Bus (kat. D)

Jeg blev uddannet kørelærer på Dansk Kørelærerskole i 2007
Jeg underviser i personbil både med manuelt gear og automatgear udover underviser jeg også i motorcykel og i de store kategorier som trailer / Bus og lastbil.
Jeg er særlig godkendt kørelærer og førsthjælpsinstruktør også.
Mine elever beskriver mig som rolig, venlig og meget pædagogisk
 i mit fagområde.
Jeg har en erfaring indenfor svagstrømsingeniør.
Jeg underviser pa bade dansk og engelsk. I min fritid dyrker jeg en masse sport indenfor styrke og Cardio.
Skolemotorcykler:
  • MT07
  • Kawasaki
  • Honda
  • KTM
    Trailer
  • EDUARD T2700 kg

Jan Oppermann

Kørelærer til Bil (kat. B)

Jeg blev uddannet kørelærer hos Dansk Kørelærerskole i 2017. Jeg underviser i personbil både med manuelt gear og automatgear. Jeg er særlig godkendt kørelærer.

Mine elever beskriver mig som rolig, venlig og seriøs. Min arbejdsglæde finder jeg i at se mine elever ”vokse” og blive dygtige bilister, og jeg glæder mig hver gang jeg kan sige til en af mine elever at jeg ikke kan lære dem mere, og de er klar til praktisk prøve. Jeg underviser også elever med forskellige kognitive diagnoser, og hjælper dem godt på vej frem mod deres kørekort. Jeg har en bred erfaring indenfor kommunikation, før jeg blev kørelærer. Mine elever roser mig for den ro og venlighed jeg udstråler og for min evne til at give eleverne selvtillid. De er glade for mine eksempler som hjælper dem til at forstå de mere komplicerede situationer i trafikken.

Jeg underviser på både dansk og engelsk

Skolebiler:

• Hvid Mercedes CLA 200 (manuel gear)
  • Sølvfarvet VW Polo (automatgear)

Kontoret

Vi sidder klar ved både mail og telefon til at give en hjælpende hånd til både elever, forældre og vores kørerlærer. Samtidig håndtere vi  elevernes ansøgninger (kender turen til borgerservice rigtig godt efterhånden), booker teoriprøver og berammer dem, gør klar til holdstart og alt andet som får hverdagen til at gå så gnidningsfrit som muligt.

Kommer i forbi kontoret sidder vi klar med godt humør og en kop kaffe!

Derfor skal du vælge Hillerød C Køreskole

Høj beståelsesprocent

Vi er meget stolte af at vores beståelsesprocent til kørekort ligger væsentlig højere end både Nordsjællands politikreds og Københavns politikreds.
75 % af vores elever kommer til vores køreskole på grund af anbefalinger fra vores tidligere elever