Køreskole nær Fredensborg

Køreskole Fredensborg

Det er nærliggende at vælge en køreskole i Fredensborg, hvis du bor i Fredensborg. Du skal dog huske på at når du skal have kørekort, så kommer du til køreprøve i Hillerød. Vælger du en køreskole i Fredensborg, skal du huske på at hver gang du skal træne kørsel i Hillerød.

Inden din praktiske prøve, skal du først bruge ca. 15 minutter, hver vej, på at køre skolevognen frem og tilbage. Du kan med fordel vælge vores køreskole i Hillerød, for at få mest mulig kørsel i Hillerød frem for kørsel i Fredensborg
Det tager 9 minutter med tog fra Fredensborg st. til Hillerød st.

kør bil med automatgear

Kørekort Fredensborg

Det er muligt at få undervisning i Fredensborg, men vi har en del elever der har valgt at gå hos os. Enten går eleverne i skole her i Hillerød, hvorfor det er nemmere og mere bekvemt at tage det her, frem for undervisning til kørekort i Fredensborg.

Andre af vores elever vælger at gå hos os og frem for undervisning til kørekort i Fredensborg, fordi det ikke er muligt at gå til køreprøve i Fredensborg. Der bliver ganske enkelt ikke afviklet prøver til kørekort i Fredensborg.