Få kørekort tæt på Helsinge

Køreskole Helsinge

Mange af vores elever bor i Helsinge. De kunne godt vælge en køreskole i Helsinge, men har i stedet valgt vores køreskole i Hillerød. Der er to primære årsager.

Dels går de i skole i byen, dels får de al deres kørsel i Hillerød frem for kørsel delvist i Helsinge og delvist i Hillerød. Når de skal have kørekort er køreprøven i Hillerød. De kan således ikke tage kørekort i Helsinge. Vælger de en køreskole i Helsinge har de 20 minutters kørsel både frem og tilbage, hvor køreprøven foregår. De har valgt at tage deres kørekort i Hillerød på vores køreskole i Hillerød for på den måde at få mest mulig ud af kørslen.

Det tager 18 minutter med tog fra Helsinge st. til Hillerød st.

Kørekort Helsinge

Bor du i Helsinge og overvejer du at tage kørekort, kunne det være en ide at tænke lidt længere end til Helsinge, for der er andre muligheder for dig. Du kan ikke komme til hverken teoriprøve eller praktisk prøve i Helsinge, så du kan ikke tage dit kørekort i Helsinge.

Specielt den praktiske prøve er vigtig, for du har brug for al den kørsel du kan få i netop det område hvor du kommer til prøve i. Derfor kan der være god økonomi i at vælge at tage dit kørekort i Hillerød frem for Helsinge.

Derfor skal du vælge Hillerød C Køreskole

Høj beståelsesprocent

Vi er meget stolte af at vores beståelsesprocent til kørekort ligger væsentlig højere end både Nordsjællands politikreds og Københavns politikreds.
75 % af vores elever kommer til vores køreskole på grund af anbefalinger fra vores tidligere elever