Om Hillerød C Køreskole

høj beståelsesprocent

Vi er stolte over vores høje beståelsesprocent.

Det sikrer dig et godt og effektivt forløb

Hos Hillerød C Køreskole lægger vi stor vægt på faglighed, kørselskompetencer og færdselssikkerhed.
For at sikre, at du som elev får mest muligt ud af undervisningen, er vores teorihold på ca. 12 deltagere – det sikre dig, at du får maksimal udbytte af teorilektionerne.

Målet er, at vores elever når et så højt fagligt niveau, at både den teoretiske og den praktiske prøve nemt bestås. Vores elever skal være gode billister, med en realistisk forståelse for egne evner og en forståelse for egne begrænsninger i køremæssige erfaring og kundskab.
Resultatet af vores høje faglige niveau betyder at vi har nogen meget høje beståelses-og gennemførelsesprocenter, netop fordi vores elever kan indfri kravet til både den teoretiske og den praktiske prøve.

Vi bor meget centralt, midt på Torvet i Hillerød, og selve teorilokalet er indrettet hyggeligt, i en afslappet atmosfærre, netop for at optimere indlæringen.

Hillerød C Køreskole drives af Jan Oppermann. Udover undervisning af almindelige elever, underviser Jan Oppermann også kørelærerelever på Dansk Kørelærerskole.
Undervisningen af både køreskoleelever og kørelærerelever er på et højt fagligt niveau og med et innovativt islæt som gør undervisningen mere levende, engagerende og nærværende.

Vores sikkerhedsprocedure vedr. Persondata og Datasikkerhed

Dokumentation,  procedurer  og  politikker inde for  den  fysiske  sikkerhed:

Vi låser hardware adgang med kode.
-Computer kode . Ved opstart og pause
-Tablet kode. Ved opstart og pause

Og derved begrænser adgang for uvedkommende og tyveri.

Vi har differentieret  adgangskoder  til  hardware- og softwareprogrammer herunder

• Computer
  • Tablet
  • Regnskabsprogram
  • Køreprøvebooking
  • Mail
  • Kalender
  • Cloud løsning
  • Hjemmeside

Vores procedurer  og politik inde  for  den tekniske/logiske sikkerhed. Er at benytte computerens firewall, virksomhedes mail anti-virus, netværkssikkerhed med kode,  Cloud backup med kode,
Kundehvenelse/dialog med navn og adresse mm. opbevares ikke længere end 2 år.

Adgang til bygning med personfølsomme med CPR nummer er sikret med lås og opbevares i et aflåst værdiskab.

Adgang til skolevogn når kørelærer eller politiet sagkyndige ikke er tilstede.
med dokumenter af personfølsomme karakter bla. CPR nummer sikres med bilens lås. Og der sikres at dokumenter kan ikke læses/ses igennem bilrude. Dertil tages personfølsomme dokumenter ind om natten.

Hillerød C Køreskoles beredskabsplan

Ved midsted adgangrettigheder, er der ekstra mail til ny kode mm. suppleret med
telefon nummer. Evt. Kontakt support

Nedbrud  og  fejl  på  IT-systemer,  Kontakt support